Wednesday 24 June 2015

Keselamatan Jalanraya

Memo Peringatan
Kepada : semua penduduk Bayu Parkville
From : Mr Allan Lajot

Perkara: Keselamatan Jalanraya

Untuk makluman semua, kelajuan maksimum bagi semua kenderaan bermotor (kereta dan motorsikal) di Bayu Parkville adalah kurang daripada 30 km sejam. Terdapat 2 kes di mana kanak-kanak hampir di langgar akibat kenderaan yang di pandu laju.

Perhatian kepada kenderaan yang di pandu laju, pihak sekuri akan memantau kenderaan di sekitar bpv dan jika sekiranya kenderaan ada dikenalpasti, pihak persatuan akan mengambil langkah drastik untuk tidak membenarkan anda membawa masuk kenderaan anda kawasan taman.

Di Sini jugak saya ingin mengingatkan kepada ibubapa untuk memerhatikan dan menasihati anak anda supaya jangan bermain di jalan raya. Sekiranya kecuaian berlaku pada pihak anda, tanggungjawap adalah di bawah tanggungajawap anda sendiri sepenuhnya.

Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna.

p.s. Untuk perhatian semua pihak pengurusan sedang menguruskan pembayaran pemecahan geran tanah daripada meridian tower. Kami telah mengenalpasti pihak peguam yang dapat memberikan harga terbaik untuk kita. Hanya member yang aktif sahaja akan di beritahu melalui surat untuk kelayakan mendapatkan potongan harga tersebut.

Sekian dan terima kasih.

Yang Ikhlas

Allan Lajot
Pengerusi Persatuan Penduduk Bayu Parkville.

0 comments:

Post a Comment